Super-eroii din farfurie

Pentru cresterea si dezvoltarea armonioasa a copilului dvs si pentru o imunitate ridicata, recomandam ca din FARFURIA acestuia sa NU LIPSEASCA:

LEGUME VERZI (spanac, broccoli, varza, salata) – pentru continutul in fibre, vitamina A, C, fier, calciu, potasiu.

LEGUME COLORATE (morcov, dovleac, sfecla, rosii) – pentru continutul in betacaroten, luteina, licopen, vitamine A, B, C, E, potasiu.

FRUCTE – pentru continutul in vitamine, minerale si antioxidanti.Optati pentru vitaminele luate din fructe si legume crude, proaspete, locale, nu din suplimente si multivitamine.

CEREALE SI PRODUSE DIN FAINA INTEGRALA (paine, crackers, biscuiti, paste integrale) – care contin proteine, grasimi bune, carbohidrati cu absorbtie lenta, fibre, vitamine B, E, magneziu, zinc.

NUCI, MIGDALE CRUDE – contin grasimi bune, vitamina E, magneziu.

PESTE – in special cel gras (somon, macrou, hering) pentru continutul in grasimi bune (omega 3) si vitamina D, fosfor. Grasimile bune (cele nesaturate) au rol in dezvoltarea creierului la copii, in sustinerea atentiei si concentrarii.

IAURT NATURAL cu Bifidus (fara arome si adaos de zahar, preferabil facut in casa) – contine calciu, micro-organisme necesare unei flore intestinale normale.